עמוד הבית > תחומי עיסוק > בנקאות ומימון

בנקאות ומימון

אודות

בנקאות ומימון

בנקים ישראליים וזרים, חברות כרטיסי אשראי מובילות, בתי השקעות ומוסדות פיננסיים חוץ בנקאיים בולטים, כמו גם תאגידים מהגדולים במשק, מהארץ ומחו"ל, הם רק חלק מהלקוחות הוותיקים שפירמת ש. פרידמן, אברמזון ושות' מלווה במסירות במשך השנים האחרונות, ומייעצת להן בפעילויותיהן השוטפות, לרבות בעסקאות מימון  מורכבות וחוצות גבולות ובארגון מחדש של חובות.

למחלקת הבנקאות והמימון שלנו חברו מומחי משפט מהבולטים והמיומנים בישראל, שמאחוריהן ניסיון  מצטבר של עשרות שנים בייעוץ בתחומי הפיננסים  והרגולציה של פעילות פיננסית על כל גווניה. הטיפול המעמיק, הראייה ארוכה הטווח, ההבנה הנרחבת בהוראות המשפט הישראלי והזר, כמו גם שליטה גבוהה בידע פיננסי, מאפשרים לנו לגבש עבור לקוחותינו תכניות פעולה אופטימליות, המתחשבות במכלול הצרכים הייחודיים של כל אחד ואחד. חלק גדול מההצלחה שלנו מבוסס על הפרקטיקה של המחלקה בעסקאות גלובליות, והבנה נרחבת של הדינים שם.

המשרד צבר ניסיון רב שנים בדיני מימון תאגידים ופרויקטים, בייצוג מוסדות מימון מובילים בעולם, בעסקאות חוצות תחומי  תעשייה רבים וגבולות גיאוגרפיים. המשרד תכנן מיזמים משותפים במזרח אירופה, רוסיה, אפריקה, סין, קוריאה, יפן, ודרום מזרח אסיה וכך גם במרכזים פיננסיים ותעשייתיים גדולים באירופה, ארה"ב והאיים הקריביים. לאורך השנים, הובלנו  עסקאות  בנקאיות  מורכבות ורחבות היקף, שכללו מתן הלוואות במיליארדי דולרים, העמדת אשראי וערבויות, חכירות פיננסיות, ייעוץ מיוחד במסגרת עסקאות מיזוגים ורכישות, עסקאות לרכישת שליטה בבנקים ובנכסיהם, עסקאות למכירת אחזקות בקופות גמל וקרנות נאמנות, מימון מקומי ובינלאומי של תאגידים ופרויקטים בכל אחד מתחומי ההתמחות של המשרד (כלומר מימון מגובה נכסים, משפט ימי, תעופה, מקרקעין, היי-טק וכד'), וייעצנו בנושאים מגוונים – שוקי הון, ניירות ערך, מיסוי, רגולציה, בנקאות, ממשל תאגידי, יעוץ וניהול השקעות, הלבנת הון מכשירים פיננסיים ומוצרי השקעה מורכבים ועוד.

ניסיונו  של  המשרד בפעילות בינלאומית, בשילוב הכישורים המשפטיים הרבים, והמחוייבות האישית של כל אחד מאנשי הצוות לטובת הלקוח, הופכים את שירותי  המחלקה לבעלי ערך עבור לקוחותיהם. באמצעות קשריו הבינלאומיים של המשרד הוא מסוגל להציע ללקוחותיו רשת יועצים מקצועיים המתאימים ביותר לענות על צורכי הלקוחות ולהתאים לתקציבם.

אנשי מפתח

הצוות המלא